Halina Szczotka
E-mail: halina.szczotka@zwrot.cz
TŘINEC / Od tohoto týdne mohou klienti městského úřadu v Třinci využívat na vybraných agendách vyvolávací systém.
Nový systém, který zvýší komfort čekajících klientů, je k dispozici v přízemí budovy městského úřadu na úseku občanských průkazů, cestovních dokladů, pokladen, evidenci řidičů, registraci vozidel a techniků.
Celkem je tímto systémem vybaveno 14 přepážek. Systém umožňuje samoobslužnou registraci klientů u centrálního pultíku, kde si klient navolí, co potřebuje vyřídit. Kromě pořadového čísla dostane příchozí návštěvník také přesné údaje, které pracoviště jej obslouží. Poté už jen sleduje, kdy bude jeho pořadové číslo vyhlášeno na elektronických informačních tabulích.
Vyvolávací systém bude v provozu na uvedených agendách v úřední dny, tedy v pondělky, úterý a středy.
V rámci nového systému budou mít občané v nejbližší době možnost objednat se k návštěvě úřadu předem prostřednictvím odkazu na internetových stránkách města. „Na tomto dalším kroku v současné době pracujeme. Předpokládáme, že objednávkový systém zprovozníme nejpozději na začátku února,“ uvedl vedoucí odboru informatiky třinecké radnice Pavel Moj.
Štítky: Město Třinec, MěU Třinec, Pavel Moj, Třinec
Komentáře