POLSKO / Češi stále častěji a ochotněji nakupují v polských obchodech. Potvrzují to mimo jiné údaje zveřejněné řetězcem prodejen Biedronka.

Nejvíce karet Moja Biedronka je registrováno na česká (41 %), ukrajinská (25 %) a litevská (18 %) telefonní čísla.

Zákazníci z České republiky mohou registrovat svou kartu Moja Biedronka na české telefonní číslo od října loňského roku. Zájem je značný. Ve skupinách na Facebooku věnovaných nakupování v Polsku se často objevují příspěvky o nedostatku nových věrnostních karet v obchodech v blízkosti hranic.

Co Češi rádi nakupují?

A co Češi nejraději nakupují? Analytici zjišťovali nákupní preference zákazníků z České republiky, Litvy, Ukrajiny, Německa a Slovenska na základě údajů za poslední tři měsíce.

  • Češi jsou milovníky mořských ryb, jako jsou sledi a uzené makrely, často kupují plenky Dada a sýr Camembert.
  • Ukrajinci oceňují pleny Dada, polské máslo, smetanu a mléko, často si vybírají uzeniny a čerstvé vepřové maso. Existuje také významná skupina milovníků sleďů „po kołobrzesku“.
  • Litevci dávají přednost jednoduchým a osvědčeným řešením: např. pomalu pečeným žebírkům na grilu, pivu a lihovinám.
  • Němci chodí do obchodů Biedronka pro maso, maso a ještě jednou maso. Kupují uzeniny (zejména bílé) a šunky, ale mají rádi i zákusky.
  • Slováci vyhledávají především mléčné výrobky. Zajímají se o máslo a mléko, stejně jako o plenky Dada.

Komentáře



CZYTAJ RÓWNIEŻ



REKLAMA Reklama
REKLAMA
Ministerstvo Kultury Fundacja Fortissimo

www.pzko.cz www.kc-cieszyn.pl

Projekt byl realizován za finanční podpory Úřadu vlády České republiky a Rady vlády pro národnostní menšiny.
Projekt finansowany ze środków Ministerstwa Spraw Zagranicznych w ramach konkursu pn. Polonia i Polacy za granicą 2023 ogłoszonego przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów.
Publikacja wyraża jedynie poglądy autora/autorów i nie może być utożsamiana z oficjalnym stanowiskiem Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz Fundacji Pomoc Polakom na Wschodzie im. Jana Olszewskiego