VARŠAVA, PSZCZYNA / Konference „Značkové produkty venkovského turistického ruchu” se konala 22. listopadu v Paláci kultury a vědy ve Varšavě v rámci prestižního 27. Mezinárodního veletrhu cestovního ruchu TT Varšava 2019. Na setkání vystoupil Leszek Richter, regionální koordinátor značky „GÓROLSKO SWOBODA regionální produkt®”. 

    Profesorka Magdalena Kachniewska z Varšavské ekonomické školy, autorita v oblasti cestovního ruchu a územního marketingu, vyjádřila obdiv k úspěšné implementaci značky ve třech státech. Ocenila také potenciál skrytý ve značce pro další rozvoj cestovního ruchu v regionu.

    Dne 28. listopadu vedení okresu Pszczyna uspořádalo pracovní schůzku k projektu implementace místní značky regionu Pszczyna. „Náš okres je bohatý na producenty a nadšence, kteří vyrábějí zajímavé místní produkty. Chceme, aby se jejich činnost stala vizitkou našeho regionu a aby ho propagovali prostřednictvím svých produktů a služeb,” uvedl Damian Cieszewski, místostarosta Pszczyny.

    Na setkání byl pozván také Leszek Richter, který od roku 2007 zavádí systém označování místních produktů v mikroregionu Górolsko Swoboda. Realizace projektu je možná díky dlouhodobé spolupráci MS PZKO v Jablunkově s iniciátorem projektu – Sdružením milovníků regionu Pszczyna.

      Komentáře



      CZYTAJ RÓWNIEŻ



      REKLAMA Walizki

      REKLAMA
      Ministerstvo Kultury Fundacja Fortissimo

      www.pzko.cz www.kc-cieszyn.pl

      Projekt byl realizován za finanční podpory Úřadu vlády České republiky a Rady vlády pro národnostní menšiny.
      Projekt finansowany ze środków Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w ramach konkursu Polonia i Polacy za Granicą 2023-2024.
      Publikacja wyraża jedynie poglądy autora/ów i nie może być utożsamiana z oficjalnym stanowiskiem Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz Fundacji Pomoc Polakom na Wschodzie im. Jana Olszewskiego.